Je goed voelen in de winter
Innerlijke rust
Nieuwe krachten opdoen

De meest statische tijd van het jaar komt eraan. De bomen hebben hun bladeren losgelaten om al hun energie te sparen, het water bevriest, dieren trekken zich terug of houden zelfs een winterslaap. Deze onbewogen tijd heeft zijn functie: het is een tijd om te verstillen en krachten op te doen. Je merkt misschien zelf ook dat je meer behoefte hebt aan jezelf terugtrekken, meer slaap- en rustmomenten. Dat lukt natuurlijk niet altijd, maar het is goed om in de winter die natuurlijke behoefte niet te negeren. Niet razen tegen de natuur en de cyclus van de dingen. Maar ook niet helemaal stilvallen en je 3 maanden overgeven aan een traag en loom gevoel.

Je goed voelen in de winter, daar gaat deze reeks over.

Winter Wellness

Wellness is een toestand van volledig lichamelijk, geestelijk en sociaal welzijn, en niet alleen de afwezigheid van ziekte.” – The World Health Organization

Meegaan, afscheid nemen en afronden. Voelen en zelfreflectie. Je lichaam bewegen, maar op het ritme van het jaargetijde. Mediteren en in de kalmte, de leegte gaan. Regenereren en vitaal blijven met yoga en jezelf helen. Rusten en bewegen. Zachtjes stimuleren en weer bijkomen. Uitnodigen en weer pauzeren. Vuur en ijs.

Heel bewust en met liefdevolle vriendelijkheid de cyclus van activiteit en rust eren.

De yoga is voor iedereen haalbaar.
Je ervaart, erkent en respecteert je lichamelijke en geestelijke grenzen.

Hoe yoga helpt

Ik schep ook in deze reeks een compassievolle, veilige en ondersteunende sfeer.

Yoga biedt niet alleen manieren om je gewoon goed te voelen. Het biedt niet alleen talloze technieken voor rusteloze en angstige momenten, Kundalini Yoga gaat dieper en transformeert diep de manier waarop je in het leven staat.

Praktisch

De lessen worden gegeven naar de originele Kundalini Yoga zoals onderwezen door Yogi Bhajan en je krijgt les van Sangeeta, 13 jaar ervaring met yoga, waarvan 9 jaar Kundalini Yoga. Zij is certified Kundalini Teacher level 1 en erkend psycholoog.

Inschrijven voor de reeks van  12 lessen tot aan de lente (begin december – half maart)

  • Als je eens op je ‘vaste’ dag niet kan komen mag je naar een andere les op een ander tijdstip in dezelfde week komen
  • Ook als je maar 1x om de twee weken kan komen kunnen we dit bespreken
  • Er is beperkt mogelijkheid om met losse lessen te komen, contacteer me!

Je bijdrage voor de 12 weken is 150 € (12 lessen).

Inschrijven

Stuur een mailtje naar sangeeta@blissyoga.be en vermeld je lesmoment van keuze.

Er zijn 4 lesmomenten:

  • Dinsdagavond om 20 u in Linter
  • Woensdagochtend om 9 u in Linter
  • Woensdagavond om 20 u in Tienen
  • Zaterdagochtend om 9 u in Tienen

De lessen zijn doorgaans snel volzet, dus wacht niet te lang als je denkt dat dit iets voor jou is.

Lesschema

Winterplanning

Opgelet

  • Er is geen les in beide weken van de Kerstvakantie en in de week van Krokus.
  • Er worden nooit reeksen terugbetaald. Op vaste momenten in het jaar zijn er proeflessen, vraag ernaar.